fredag 30 januari 2009

Tre dagar har gått.

Tjenixen...
Fredag...igen...och jag har varit 3 dagar på Rehab Centrer i Boden..
Jag rekommenderar det....
Bra handledare, god mat..och jag är i ett bra gäng, vi är 11 tjejer som har
och haft ont i axlar, nackar och ryggar.....
Jag har 2 veckor kvar där. Till veckan blir det mer effektivitet i träningarna
och aktiviteterna är vad det har varit i veckan...
Idag har jag provat stavgången igen..å nu fungerar det mycket bättre än när
jag provade för 4 år sedan.
Min skada var förmodligen så "färsk" då så att vad än jag gjorde så blev det
en motsatt effekt och verkan, sa sjukgymnasten.
Den här veckan har gått i informationens tecken och samtal med sjukgymnaster, sjuk-
sköterska och det känns bra...
Annars så är det inget nytt.
I helgen är jag i Luleå hos Linda och hennes familj. Åker tillbaka till Rehab på söndag.
Vad jag ska göra här nu ihelgen? har ingen aning...jo, ut på Storheden lördag en sväng...
Jippiee..då får jag besöka min favvobutik...Quilterian...tygaffären där...
Nu blir det mat.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej...min sötissyrra!

Jag saknar dig...men är så glad för din skull!

Hälsa Linda med familj! och L & M såklart!!!

Kramen...Lee

Anette sa...

Du har fått en utmärkelse. Kolla i min blogg. Kram Anette