lördag 17 januari 2009

Så kan det gå.

Såg på Körslaget...ville inte att Team Robert skulle åka ur.
Vad händer??? jo, de åker ur....och det trodde jag faktiskt inte..
Men så är det....det är ju vi framför tvn som röstar.
Nu är det normalt väder ute....mindre kallt, ja det är ju härligt...
Idag har jag ätit tårta och en jättegod tårta....
Syrrans grabb fyller 20 år...och "gammelmoster" var ju dit och grattade
honom...Lennart, min sambo, följde ju med förståss....

Just nu längtar jag upp till husvagnen i fjällen.....
En liten "parentes"..detta kort togs i april 2007.
Bron är bara en provisorik en.....Nu har vi en mycket finare bro....
Det är trappsteg på den....Bild kommer.

Snart så får jag åka iväg på rehab. Det ska bli sååå härligt.
Jag känner mig motiverad till 100% å jag lovar att jag ska ge järnet för träningarna.
Det är träning från morgonen till fram mot middan...
Jag vet också att det kommer nån dag när allt är blä, blä för mig där....
För några år sen så var jag på Rygginstitutet i Luleå...så jag vet hur det är....
Viktigast för mig är att få rätt träning och att komma igång med den....
Nu är jag "taggad".....
Nu ska jag se Wallander, Bröderna...
Ha en bra fortsättning på helgen..
Vi skrivs sen....


Inga kommentarer: