söndag 4 januari 2009

Hej...igen...

Så har det gått några dagar in på det nya året.....
och min förkylning har tagit ett stadigt grepp om mig..hihi..
Jag känner mig som tomten i julvisan...han som hade snuva...å han nös....atjooo atjooo prosit...
Hostar fortfarande....men det går över...om 100 år, sägs det ju...
Här händer det inte så mycket...förutom att kurera mig...
Kallt ute har vi....-20 grader.. Det blir säkert mildare framöver...förhoppningsvis...
Snart så har vi våren här....härlig tid..
Sitter och undrar när jag ska börja att plocka bort julen....å jag som älskar julen..
jaja..jag kan ju ändå inte ha det framme året om....hihi....det skulle vara väl häftigt...
Tjugondag Knut då dansas julen ut här....
Sen har jag planerat lite inför kommande vecka...bullbak står högst upp..har lite kvar av
julbaket, men inte en bullstackare i frysen....
Det här är bullar som jag bakade sist....de är slut nu....kunde inte låta bli att
lägga in en bild på dem...

Sveriges juniorer i ishockey har tagit sig till final....jätte kul...
Ska se finalmatchen, den blir mot Canada....och det blir en spännande
match...
Jag tycker mycket om att se ishockey....
ja en del andra sporter också för den delen...skidåkning, skidskytte är två till av dem...

Nu önskar jag dig en trevlig söndag och
en trevlig Trettondags helg...
Kram



Inga kommentarer: