måndag 19 januari 2009

Tre i veckan

Rent & fint.

1. Hur bäddar du sängen och gör du det varje morgon?
2. Diskar du upp disken direkt efter dig? Lämnar du disk i diskhon? På bänken? Eller får det kvar där du satt och åt/fika?
3. Är dina golv så rena att man kan äta mat på dem eller springer dammråttorna runt?

Mina svar:
1. Jag bäddar ordentligt...håller på med ett sängöverkast i lappteknik...när det är färdigt då åker
det på sängen....Jag bäddar inte varje morgon, vädring av sängkläder gör jag ofta...
Bäddning, beroende av tid....hihi.
2. Jag diskar oftast direkt efter maten..plockar i diskmaskinen först...Lämnar disken i diskhon
innan jag diskar.
3. Det beror på, när jag har nyskurat..då kan man äta direkt på golven...
Jag dammar flera gånger i veckan...och golvena tar jag också då...
Så dammråttor...ohja, de finns...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inne och kikar på dina svar.

Hoppas du får en fin måndag nu //Linda

Anonym sa...

Hej, hej
Är här och läser dina svar.
Oj vad du är duktig som håller efter så noga.

Anonym sa...

Kikar in för at läsa dina svar.
Hej svejs!