tisdag 6 januari 2009

Trettondagshelgen...

....och lite mysbilder....
En lugn helg...igen....
Lennart har varit ute och plogat snö inatt...å jag kunde inte att låta bli
kameran när han hade somnat i soffan i vårt vardagsrum...
Å sen så vill jag inte väcka honom för en förflyttning till vår sovrum...nej, nej.
"Han sover bäst i soffan, framför tv:n"....som tjuren Ferdinand under sin korkek.....
Snacka om mysfaktor nr 1....


Här kommer nästa "mysfaktor"....


Tomtegubben och tomtegumman som sitter i gungstolar till vänster....
det är Lennart och jag i en äldre upplaga....hihi....ser det inte mysigt ut...så säg...
Annars så händer det inte mycket här idag....
Jag är ju arbetslös nu så då har jag all tid i världen att planera mina dagar och
göra det jag vill och tycker om....
En del symaskins projekt ska jag pyssla med....

Ha en bra fortsättning på Trettondagen...
Ta hand om er och sköt om er....



1 kommentar:

Anonym sa...

Han ser ut att sova gott :-)
Men jädrans vad han är lik morfar :-D