onsdag 21 januari 2009

Nedräkning...

Jag är så motiverad inför mina veckor på Garnis Rehab....så
nu ska jag börja en nerräkning...
Den som vill får vara med på den...hihi...
Imorgon åker jag iväg.....
Det ska bli helt underbart att få komma och få hjälp för värken och
smärtorna som jag har...
Det finns säkert nån som undrar vart jag ska åka och det blir till Boden...
Snacka om att jag är "taggad" till 100 %..
Kul!
Jag har planerat att ta med mig nåt handarbete...Det blir 2 små tavlor som
jag ska sy runt om och de ska få pryda en vägg i köket..


I den handarbetsbransch som jag är med i så kallas det att "quilta" när man syr små stygn runt
motivet....Jag har en speciell vadd under, så där jag har "quiltat" blir det en lätt upphöjning...
Jag ska packa ner lite annan sömnad också..
Det blir en massa träning under dagarna så när kvällen kommer kanske jag orkar sy lite framför tvn.
Jag har några bekanta som jag ska umgås med också när jag är där....Förena nytta med nöje...


Här är det inte så härligt väder idag...det snöar och blåser...
Har varit ut ett tag, det kändes som om jag hade nålar i ansiktet av blåsten..
Annars så är det som vanligt.

Ha det gott...
Hörs igen...
hälsningar från Annika

Inga kommentarer: