lördag 7 februari 2009

Hemma i helgen.

Nu har jag varit hemifrån i 10 dagar...å det kändes skönt att komma hem.
Fast vi är ett så härligt tjejgäng på Rehab...vi har det så kul, mysigt och trevligt..
Jag har 1 vecka kvar.
Pysselmaja som jag är så har jag förståss tillbringat måååånga timmar i pysselrummet
som är på Rehab. Jag har målat några små ljuslyktor, en liten vas och så har jag
provat på Decopauge å det var super kul..
Bilder på mina alster


Tavla i Decopauge







Ljuslykta och vas målat med stenfärg.
Jag har gjort 2 till likadana ljuslyktor i sandfärg och rött.
Det blir fortsättning med pyssel till veckan och vad jag ska göra har
jag inte bestämt ännu...får se...
Jag ska lägga ut bilder på det också.
Annars så har den här veckan bestått av en mängd olika lektioner med
tips och ideér om hur, när och hur jag kan fixa mina olika arbetsställningar och
så är det mycket annat vi har fått lära oss....Mycket nyttigt.
Vilket väder, vi har -15 grader ute och det snöar lite.
Önskar dig en härligt helg.

Inga kommentarer: