söndag 15 februari 2009

Nä men.....

Vad gjorde skidåkarna idag när de tog fel väg? och hur kunde
de åka så? Jaja, det vete väl rackarn vad som hände...
Guldet blev till silver, för norrmannen.
Johan Brolenius åkte ur det andra åket i slalom...
Helena Jonsson.....guld....grattis....! Det är vårt glädjeämne idag.
Just nu står det en bytta i köket med en härlig våffelsmet och väntar på att
blir gräddad.
Ska servera dem med vispad grädde och sylt....mums...
Jag har varit ute en kort promenad idag, för att låta min onda fot få känna av
lite rörelser och utevistelse.
Annars så händer det inte så många knop hos oss idag...har mest tillbringat min
tid framför tvn och stuckit på mina strumpor.
Fortsatt solig å kall vinterhälsning från mig.

1 kommentar:

Englavitt sa...

Ja, det trodde du förstås att jag skulle bli klokare på att titta på dom...men dom ser superfina ut...

Kramen...Lee