fredag 13 februari 2009

Färdig på Rehab....

för oss tjejer som blev en jättehärlig grupp där.
Ni som var där och läser nu min blogg, jag tänker på er och våra härligt ljuvliga roliga
stunder som vi hade i pysselrummet, matsalen, prathörnan och andra små ställen..
vid våra avslappnings- avspänningsstunder. Lektionerna, vattenbaden, promenaderna, stav-
gångarna, besöken på Dollar Store...Ja, vi har gjort så mycket å det är värt att minnas..
Inte att förglömma våra härliga goda skratt åt sms:n som sprutade från våra mobiler....
hahahah......
Ser framemot träffen vi ska ha i majmånad...heja Anki och Ancha, för erat planerande..det
ska bli såååå kul att ses å vi fortsätter väl att skratta där vi slutade...hihi..
Bomerangen har jag redan använt framför tv:n en stund..ska snart sätta mig där igen
och med den...
Let´s Dance...måste ses...
För ni som inte vet vad en sydd bomerang är ska jag beskriva den...en bild kommer sen..
det är en "U" formad kudde med fyllning, man lägger den runt magen och armarna får vila
på den...en sk. amningskudde..och den är jätteskön att använda.. Man slappnar verkligen
av i hela axel, nack och ryggpartiet..
Jag åkte iväg igår tillbaka, efter att ha varit hemma för sjukdom och en stukad fot...
När jag kom dit pysslade jag lite, det blev en vas till i decoupage. En vas med julmotiv.

Det är ett jättekul pyssel, jag ska göra mer decoupagegrejor...
Här ska vilas och slöas framför tv:n.
Ha det gott..
Kramen från


Inga kommentarer: