måndag 9 februari 2009

Jopps, så kan det gå.

Med packningen klar för att åka till Rehab idag, satt jag igår kväll framför
tv apparaten..
Vips så hamnade jag i ett magsjukesymtom...det tog inte lång tid då brakade
allt lös....å nu ska ni inte behöva läsa nåt mer...
Jag har legat hela dagen, sovit länge, men är fortfarande svag i benen.
På onsdag åker jag tillbaka till Boden.
Nu blir det att leva på flytande idag som avslagen cocacola, kokt vatten med
socker och salt....effektivt vill jag lova...
Nog om detta...
Här skiner solen från en klarblå himmel efter att vi har haft det jätte kallt och
det har snöat. Mina snöskottande herrar åkte ut i natt och de är inte hemma än...
Snacka om skytteltrafik..
När jag tittar ut får jag vårkänslor..hihi.
Melodifestivalen gick inte riktigt i mina spår, jag hade tippat en bättre utgång för
Scotts och Shirley Clamp..
Vilotime..
Vi hörs sen.
Hej då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du lilla kråka...gå och bli magsjuk sista veckan på Rehab...tycker så synd om dig!!!
Men ge gärnet imorgon till Boden...och pyssla för mig med!!!
Ha det bäst du lilla mumsebums!

Krama The MAN...

Puss och kramen...Lee