onsdag 11 februari 2009

Hallojsan.

Är hemma fortfarande...
Nu är det foten som spökar för mig..i morgon ska jag åka iväg. Måste
börja att plocka ihop grejorna i rummet och det ska städas ur.
Vilken vurpa jag gjorde igår...det känns än i kroppen.
Inga ben blev brutna, i foten, men en kraftig stukning och en skada på ledbandet..
Det har varit kraftigt ont..det känns lite än, men idag har jag legat med en kall hand-
duk runt fotleden..skönt..
Vilket snöpligt slut på en jättebra rehab...jaja..inget att göra åt.
I morgon ska vi tjejer följas ut och äta...ett härligt avslut på vår härliga gemenskap.
Längtar upp till vårat "smultronställe" just nu. Det skulle vara så härligt att åka dit
och tillbringa helgen där. Vilken rekreation för min onda fot..
Vädret säger kanske "stopp" för L. att åka upp. Det kommer fler helger när vi kan åka iväg, för
att umgås med våra vänner.
Ha en trevlig fortsättning på onsdagen..
Vi hörs igen.
Kramar från mig.

Inga kommentarer: