söndag 1 mars 2009

Marsmånads första blogg.

Go´kväll på er var än ni är och vad än ni gör...
Vad tiden går, redan mars månad..
Vasaloppet har körts idag.
Herrarna har åkt 5 mil och sista dagen på årets skid VM.
Nu blir väl mina dagar som vanligt igen...inga avbrott för skidskytte, stafett och skidåkning...
Det har inte varit någon vårvärme att prata om idag...-16 grader ute. Ingen
av oss hade nån större lust att gå ut en längre stund...det skulle ju förståss
inte skadat....men vem törs chansa...hihi..
Son och barnbarn har pysslat med detta idag.Alltså tittat på film och gottat sig..
Jag har stuckit klart mina "snurriga" strumpor...och börjat med likadana till Jenny.
Hon vill ha sina i lila mellerat och då får hon det.
Johan vill ha vanliga strumpor och i blått...förståss, grabb som han är..
Har förberett för lite söndags mys här hemma ikväll, tänt ett ljus och tvtittande...
Jag har inmundigat en god varm kopp Cappucino med smak av Irish Cream..oh så mumsigt smaskigt det är.
Nu blir det chips och dip....vilken avslutning på söndagkvällen.
Ha det bra alla mina läsare.

Inga kommentarer: