onsdag 25 mars 2009

Lite av varje.

Hejhopp igen..
Nu är jag här...igen...
Mätt och belåten efter söndagens goda middag......hihi....
Detsamma efter dagens middag...

På lördag blir det en tripp för mig till IKEA.
M. jag och en kompis till M. Robert, ska hänga med.. Har inte bestämt mig än vad jag ska handla.
L. vill inte följa med så han stannar här hemma..för service av en snöskoter och bilen ska väl också få sig en omgång av service och andra genomgångar...

Skellefteå har just tagit ledning med 1-0....heja, heja...

25 mars idag...lillasyster Å. fyller 48 år...heja du, snart 50...
Våffeldagen...inga våfflor blev det här..nej då, med tanke på matsäckar till L. och M.
så blir det inte så gott med våfflor i matburken...

Har pysslat med lite av varje idag...som städning, strumpstickning, syning, korsord har blivit löst, promenad och mer mat är inhandlat...

Tjingeling på er..
Kram

2 kommentarer:

Englavitt sa...

Tjingeling...trevligt att hälsa på ho dig...men någon hurtbulle hittar jag inte!!!

Men jag såg goda rödingar...mums! Är det L som är storfiskarn?

Hoppas att du får en kanonhelg med grannarna och IKEA!!!

Kramen...Lee

Englavitt sa...

Det ska var GRABBARNA...och inte grannarna...jag får skylla på mitt paketerade finger...

Kramen en gång till då...