fredag 20 mars 2009

Härliga fredagkväll.

Fredag igen och en vecka är snart till ände...
Men, inom några dagar så är det en ny vecka, nya dagar och nya
åtaganden med jobb för en del och hemmasysslor för en annan..mig....
Snart blir det att dansa iväg med Laila, 160 kg muskler och skådespelaren..
Vem åker ut ikväll? Det är bara att greppa mobilen och rösta....
I morgon blir det mjukkake bak här hemma..nu börjar förberedelserna
inför påsken...och fjällen.
Här har vi varit ute i blåsväder idag...det har blåst så mycket att det har
varit bäst att "hålla i hatten". Som tur är har det avtagit.
Det är så synd om L. han har ont i ryggen ikväll, jag har fått en ära att massera
honom där bak...det blir taktil massage och det ger en annan effekt än vanlig
massage...Tro mig, jag har testat det själv. Mina besvär från min onda nacke å
axlar har jag inte kännt av på länge....å glad är jag för det.

Ska slappa nu framför tvn med en strumpstickning. Det blir det 300:e programmet av Postkodmiljonären.

Dansa lugnt ikväll...vi hörs..

Inga kommentarer: