fredag 24 juli 2009

En fredagsblogg.

En liten färgklick i en annars så färglös blogg...

Här går dagen i sin gilla gång...
Det händer inte så mycket.
Byggandet går framåt...snart taklagsfest...och vem kommer på det måntro om inte min
käre sambo och jag. Vi har byggt och fixat på den helt ensamma...
Det går så bra och roligt är det. Min uppgift är hantlangare..
Vad blir det för mat då?...ja, det får jag se då...
Idag regnar det som om himlen var öppen.
Bra för växtligheten.

Jag har bakat en limpa som är jättegod och enkel att göra "Hurtbullen" kallas den.

Gardinerna till vårt "lilla torp" är färdiga..ja, det fattas bara uppläggningen..måste mäta från fönstret och ner till elementet som vi ska sätta upp på väggen.
Åså...längtar jag så mycket till det är klart med bygget, så mitt syrum blir syrum igen och inte ett provisoriskt miniförråd..
Sen så blir det såå kul när den blir färdig för användning..Jag har redan inrett den...i huvudet..:-)

Det här var en liten blogg om hur läget är hos oss nu.

Ha det bra..
Vi hörs snart igen..
hälsar...
Annika

Inga kommentarer: