tisdag 16 juni 2009

Tisdagsblogg

Är det sommar eller höst?
Det regnar å åter regnar, blåser och är allmänt trist väder...inget att göra åt.

Midsommar snart...L. och jag är bjudna på ett 50-års kalas, det är här i Arjeplog.
Hoppas på bättre väder.

Syträffen som jag var på i helgen var helt underbart trevlig...vi var 12 sydamer där..
vi hade det så jättekul...åt, sydde, pratade, skrattade och åt igen...
Om du vill se det jag sytt så gå in på min hemsida:
www.annika.zoomin.se

Middagen på båten, BBB Bistro, Bar, Brygga, var jättegott...
Åkte hem söndagkväll...trött, nöjd och belåten över en bra helg med många ideér
och inspiration...
Att få vara med på barnbarnens skolavslutning var och jättekul..
Så duktiga eleverna i Luleå är att sjunga "Den blomstertid nu kommer"....den kan ju
alla som har gått ut skolan...hihi..

Snart åker L. och ska jobba borta, jag ska hänga med. Vi tar med husvagnen..Det blir
en "minisemester" för mig...
Jag har följt med så många gånger när han har jobbat borta på somrarna.
När våra barn var mindre följde vi med varje sommar.
I slutet av juli, början på augusti, ska L. ha semester och då åker vi upp till fjällen och
blir där...
Vi ska bygga en ny förgård till husvagnen..den blir röd med vita knutar...när den är
färdigbyggd och det ska den vara innan L:s semester..

Här ska tvn få sällskap ett tag.
Ha det gott.
Hörs sen.
Kram
Annika

2 kommentarer:

Englavitt sa...

Tjingeling...bara jag som kikar in!!!
Vill önska er alla en UNDERBAR MIDSOMMAR!!!

Kramen...Lee & Wincent!!!

Pumlans flitiga fingrar sa...

Hejsan!
Min bloggadress; www.pumlansflitigafingrar.blogspot.com
Hälsn. Anna-G