måndag 8 juni 2009

En blogg med allmänt....

Det var ett tag sedan som jag var in här och visade mig med en kort blogg...

Sveriges Nationaldag...har passerat för några dagar sedan..den dagen var jag på en säsongsavlsutning för en sygrupp som jag är med i...
Vi pysslade allmänt med våra olika sömnader....
Läs om det i min zoomin..adressen är:
annika.zoomin.se

Det har inte varit något speciellt senaste tiden...
Jag har fått börja på sjukgymnastiken för min onda fotled och det är jätteskönt. Det känns
redan mycket bättre, jag har mindre ont i den...

Små mini penseér har jag planterat i min balkonglåda, de växer så det knakar.....
På torsdag åker jag ner till Luleå, till dotter, barnbarn och måg...skolavslutning med barnbarnen ska jag vara med på i år..Det ska bli jättekul.
Sedan under helgen ska vi träffas några "syglada" tjejer, damer hos Brita på Quilterian...
Undra om jag ska ta med barnbarnet J. grabben som tycker om att vara där hos henne....han får bli vår mascot....hihi..
Vi ska sy, prata, äta, skratta, klappa på tyger och mycket mera. Lördagkväll ska vi tillbringa på en båt, där ska vi äta middag....
Träffen hade vi ifjol också, men det var bara över en dag....nu blir det lördag och söndag....

Ha en bra fortsättning på dagen!

Hälsningar från
Annika

1 kommentar:

Englavitt sa...

Halloj, gumsan!

Vilka sötisar dina penseérär!!!
Är så glad för din skull att du har haft en sån underbar helg med skolavslutningar och din träff som jag vet du har längtat så mycket till!!!
Hälsa alla dina finingar!!!

Kramen...Lee