måndag 11 maj 2009

Måndagsblogg..

Hallå på er...
Ny vecka och nya åtagnanden.
Är arbetslös ännu, känner ingen panik över att vara här hemma och pyssla på med det ena och det andra. Jag njuter enbart och tar dagen som den kommer...
Jag har börjat att stämpla och ska sända iväg mina första elektroniska kassakort, hoppas att jag ska klara av det så inga större missöden uppstår...Det ska säkert gå bra..
Annars får jag ringa A-kassan och be om hjälp...

Har varit hos sonen och hans tjej i helgen, vi har haft det jättetrevligt.
Ätit gott.
Lite affärsrace...hihi.
Umgåtts..
Årets första åska gick inte att undvika igår...
Sikka smällar det blev, å två gånger dessutom..
Jag är åskrädd så det var ingen höjdare...men det gick bra, jag var inte ensam och när jag är det då är det ännu värre...
Sommar snart och mer åska. Åså dessa fördömdade mygg, getingar...usch..
Gillar inte de flygfäna....huuvvaa....
Några vårtecken har jag sett, folk som krattar gräsmattorna sina, lövsprickning är igång litegrand.

Tvättstugan väntar...
Höres sen..
Ha det gott och sköt om er.
Hejsvejs!

Inga kommentarer: