söndag 19 april 2009

Hemma och ont.

Hemma efter några härliga dagar i fjällen och husvagnen.
Fast mitt ryggslut har inte mått så bra....har ramlat och slagit i svanskotan.
Har inte kunnat sitta ordentligt ett tag. Nu känns det lite bättre.
Alltså.....först en stukad fot å nu en mörbultad svanskota....Ont, det gör ont...
Jag skulle tillbringa några stunder på skotern med fiske och mys men det blev
inte av....Det kommer fler skoterdagar....

L. har kört några mil med vår maskin...
Idag blåser det kraftiga vindar här uppe. Håll i hatten....
Satt och tittade ut för ett tag sedan och beskådade alla bilar med släp och skotrar på...alltså jag skulle bli flera 1000 kronor rikare om jag tog 1 kr för varje ekipage som har passerat Arjeplog idag....Hihihi.
Påsklovet är slut och den "grå vardagen" börjar imorgon..
Nästa ledighet är Valborgshelgen. Härlig helg för min L. hans plogjour tar slut den 1 maj....
Vi sitter med våra goda vänner vid vår eldstad i fjällen och bara myser. L. han dubbelmyser.
Ha det bra läsare..
var än ni är och vad än ni gör.

Inga kommentarer: