tisdag 26 januari 2010

En blogg i januarimånad.

Hej!

Sitter här helt ensam för min käre sambo har åkt iväg och ska ploga bort snön som har blåst ut på den stora vägen....samt den snö som kommer ner.
Alltså, vädret här i Arjeplog är inte det bästa just nu....snö och blåst.

Det är över 1 månad sen sist jag plitade ner något här i min blogg. Tanken om det har funnits länge, länge hos mig....å nu blev det av...

Inget nytt här....

Jag har min arbetsplatspraktik fram till och med den 5 mars. Efter det får jag se vad det blir för något jag ska göra...det tar jag då....
Sonen, som har bott hemma ett tag nu, har fått en egen lägenhet..han är van att ha eget.
Han har bott hemifrån tidigare i nästa 6 år....så det är inget nytt för honom å så skönt för han också...slippa tänka på vi som är här hemma.
Så är det med livet...man blir äldre å inte ska man bo hemma då...
Men idag, när det är ont om jobb så är det bättre att de bor hemma hos föräldrarna och sen när det kommer ett arbete för dem, då får de fixa sig nåt eget...Vilket vår son har gjort och nu har han sitt att sköta om...

Nu har jag svamlat färdigt för den här gången..

Hoppas inte att det blir lika långt till nästa blogg...
Ha det bra.

Vi hörs.



Inga kommentarer: