torsdag 17 september 2009

En kort höstblogg.

Då har hösten gjort sitt inträde här i Arjeplog. Hur vackert som helst i naturen.
Härom dagen var jag ute på en promenad och hade med mig kameran. Det blev några
bilder tagna.

Annars så händer det inte så mycket här hos mig....
Det byggs på "lilla torpet". Innerpanelen har min sambo börjat med..
Jag grejar och fixar inför sambons 50-års fest....dag....
Arbetsträning har jag börjat på nu, det är på Viltbutiken här i Arjeplog. Jag är där
4 timmar per dag. Det är jättekul där. Trivs bra med mina medarbetare.

Nu ska jag ut en promenad innan jobb.

Det blev en kort blogg idag.

Ha det bra..
Vi hörs igen.
Höstkram och hösthälsningar!

1 kommentar:

Nette sa...

Ja ni har verkligen höst däruppe. Pratade med svärmor häromdagen och hon hade höststädat så gott som hela tomten nu. Bara några få blommor kvar efter frosten. Kramis Nette