måndag 10 augusti 2009

1:a bloggen i augusti

10:e augusti och hösten gör sitt antågande....härligt..jag tycker mycket om hösten så nu kommer en härlig tid....sätta ut några ljuspunkter lite här och där i lägenheten.

Barnbarnen är hos oss nu i några dagar, de åker hemåt på onsdag och jag ska följa med dem hem. Det är våra nästa ljuspunkter här i livet....
De är så snälla att ha så jag är inte ens trött när de åker hem....klart de är 13 och 10 år så då är det ett lugnare stadium, för en mormor som har blivit 1 år äldre ;-)

Vad som händer här är inte så mycket. I förra veckan var jag med min sambo på hans jobb, bodde i husvagnen...hur härligt som helst...

På torsdag när jag åker hem från Luleå då ska jag stanna där min käresta jobbar och vara där med honom till fredag, då åker vi hem och uppåt mot Arjeplog.

En liten undran nu....ska vi bygga nåt till helgen på vårt "lilla torp". I helgen som var blev det inget av det...värmen gjorde sitt till.

Snart ska jag sjunga med Lotta på Liseberg. Därefter blir det filmtime..Beck..

Ha det bra!
Hälsningar från
en glad mormor...Annika

Inga kommentarer: