lördag 27 december 2008

Julen är över...

Hejsvejs!
Då var den här julen över....
Tomten kom till oss också, fast jag är så förkyld.....å julklappar fick jag...
Mest fick barnbarnen, Jenny och Johan...så är det...

Nu väntar jag bara på det nya året.... 2009.
Vi hade tänkt att åka upp till fjällen och fira nyår där...men som det
ser ut nu så blir vi ensamma däruppe och det är inget kul....
Det går bra att vara här hemma med..
Vi ska äta gott, plankstek å lite mer smått och gott...
Ha en trevlig fortsättning på helgen...

önskar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

SuperTACK för alla goa hälsningar både till mig men framförallt till Wincent!
Massor med kramar till er alla!
Lee och Wirre

Anonym sa...

Gott slut & GOTT NYTT ÅR!!!
Önskas ni alla från Lee & Wincent

Anette sa...

Jag vill också ha plankstek. Det är ju så gott. Ha ett riktigt fint nyår och jag hoppas att det nya året ska bli lika fint. Och att vi får träffas snart. Kram från Anette